INFORMACE PRO KLIENTY

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky.

NÁKUP ZBOŽÍ (zlato, stříbro, platina)

Pokud chcete koupit zlato / stříbro / platinu, tak to můžete udělat 2 způsoby:

 

  1. v komoditním účtu tak, že pošlete jakékoliv množství peněz (ne však větší než vaše cílová částka) s variabilním symbolem, což je vaše TELEFONNÍ ČÍSLO + 1 (v případě prvního spoření, v případě druhého to bude 2 atd.)
  2. v záložce PRODUKTY si vyberete konkrétní slitky či mince, vložíte do KOŠÍKU a poté potvrdíte. Zde bude variabilní symbol pouze vaše TELEFONNÍ ČÍSLO

VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ

Pokud si chcete své nakoupené kovy (zlato, stříbro, platinu) vyzvednout, pak si naplánujte na konkrétní pobočce vyzvednutí. Uděláte to 3 způsoby:

 

  1. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce K PŘEDÁNÍ 
  2. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce ULOŽENO
  3. mobilní aplikaci GOLDEN GATE v záložce ZBOŽÍ dáte VYZVEDNOUT ZBOŽÍ

ÚSCHOVA ZBOŽÍ

Pokud si chcete své zboží uschovat u nás, můžete. Je potřeba v klientské zóně najet na své JMÉNO nahoře vpravo a zde si změnit ZPŮSOB DODÁNÍ u jednorázových nákupů / komoditního účtu na ULOŽIT. Také je potřeba podepsat SMLOUVU O ÚSCHOVĚ pomocí SMS kódu.

Cena úschovného se liší podle aktuální hodnoty drahých kovů a jsou účtovány měsíčně. Aktuální ceník naleznete ve své klientské zóně v záložce ZPRÁVY, podzáložce KE STAŽENÍ a pak OSTATNÍ.

VÝKUP (prodej) KOVŮ

Pokud chcete své zboží (zlato, stříbro, platinu) prodat, pak to uděláte 2 způsoby:

 

  1. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce ODPRODEJ (platí pro zboží aktuálně uložené u nás)
  2. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce TERMÍN VÝKUPU a naplánujete si na konkrétní pobočce termín výkupu zboží, které máte u sebe a které donesete na pobočku

ZMĚNA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Změnu vašich osobních údajů (telefon, email, číslo účtu, jméno, adresu) vám změnit nemohu, na to nemám oprávnění.

Změníte si to ve své klientské zóně. Vpravo nahoře najedete na své JMÉNO PŘÍJMENÍ, v záložce OSOBNÍ ÚDAJE dáte ZMĚNIT KONTAKTNÍ ÚDAJE.

Kdyby bylo něco, co chcete změnit a systém vám nepustí, pak napište prosím na info@goldengate.cz

UPLATNĚNÍ KREDITŮ (bonusů)

Kredity, které se vám aktivují v průběhu nákupů ve vašem komoditním účtu lze použít 3 způsoby:

  1. nahrání do svého komoditního účtu jako gramy navíc
  2. sleva při nákupu produktů ze záložky PRODUKTY
  3. hradit poštovné a úschovné
NÁVOD ZDE

Chcete více informací? Napište mi.