NÁVODY PRO KLIENTY

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky.

NÁKUP ZBOŽÍ (zlato, stříbro, platina)

Pokud chcete koupit zlato / stříbro / platinu, tak to můžete udělat 2 způsoby:

 

  1. v komoditním účtu tak, že pošlete jakékoliv množství peněz (ne však větší než vaše cílová částka) s variabilním symbolem, což je vaše TELEFONNÍ ČÍSLO + 1 (v případě prvního spoření, v případě druhého to bude 2 atd.)
  2. v záložce PRODUKTY si vyberete konkrétní slitky či mince, vložíte do KOŠÍKU a poté potvrdíte. Zde bude variabilní symbol pouze vaše TELEFONNÍ ČÍSLO
  3. pokud nemáte svou klientskou zónu, pak mne požádejte o otevření ZDE.

VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ

Pokud si chcete své nakoupené kovy (zlato, stříbro, platinu) vyzvednout, pak si naplánujte na konkrétní pobočce vyzvednutí. Uděláte to 3 způsoby:

 

  1. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce K PŘEDÁNÍ 
  2. na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce ULOŽENO
  3. mobilní aplikaci GOLDEN GATE v záložce ZBOŽÍ dáte VYZVEDNOUT ZBOŽÍ

POSLÁNÍ ZBOŽÍ

Své nakoupené kovy (zlato, stříbro, platinu) si můžete nechat zaslat poštou (případně bezpečnostní agenturou). Jak?

Ve své klientské zóně najedete na OBJEDNÁVKY – zde u vaší konkrétní objednávky najedete vpravo na ikonku dopisu a zde vyberete poštu / bezpečnostní agenturu.

Ceník poštovného naleznete ve své klientské zóně v záložce ZPRÁVY, podzáložce KE STAŽENÍ a pak OSTATNÍ. Nebo ZDE. Ceník bezpečnostní agentury je ZDE.

ÚSCHOVA ZBOŽÍ

Pokud si chcete své zboží uschovat u nás, můžete. Je potřeba v klientské zóně najet na své JMÉNO nahoře vpravo a zde si změnit ZPŮSOB DODÁNÍ u jednorázových nákupů / komoditního účtu a ULOŽIT. Také je potřeba podepsat SMLOUVU O ÚSCHOVĚ pomocí SMS kódu.

Cena úschovného se liší podle aktuální hodnoty drahých kovů v daném měsíci a jsou účtovány měsíčně. Aktuální ceník naleznete ve své klientské zóně v záložce ZPRÁVY, podzáložce KE STAŽENÍ a pak OSTATNÍ.

Nebo ceník ZDE. Smlouva ZDE.

VÝKUP (prodej) KOVŮ

Pokud chcete své zboží (zlato, stříbro, platinu) prodat, pak to uděláte 2 způsoby:

Zboží ULOŽENÉ u GG:

  • na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce ODPRODEJ 

Zboží, které MÁTE U SEBE:

  • na počítači ve své klientské zóně v záložce MOJE ZBOŽÍ a v podzáložce TERMÍN VÝKUPU a naplánujete si na konkrétní pobočce termín výkupu zboží, které máte u sebe a které donesete na pobočku

ZMĚNA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Změnu vašich osobních údajů vám změnit nemohu, na to nemám oprávnění.

Změnit svou adresu, telefon, email a číslo účtu můžete ve své klientské zóně. Vpravo nahoře najedete na své JMÉNO PŘÍJMENÍ, v záložce OSOBNÍ ÚDAJE dáte ZMĚNIT KONTAKTNÍ ÚDAJE.

Jméno (např. ženy po svatbě) vám musí změnit centrála. Napište volným emailem na info@goldengate.cz a do přílohy dejte nascanovavou novou občanku nebo doklad vaší totožnosti.

OPRÁVNĚNÉ OSOBY

Oprávněné osoby jsou osoby, které mají OPRÁVNĚNÍ PRODAT vaše drahé kovy zpátky firmě GG za klientské ceny. Můžou to být vaší blízcí či rodina. Lze zadat až 10 osob.

Nastavíte je ve své klientské zóně na PC. Vpravo nahoře najedete na své JMÉNO PŘÍJMENÍ, v podzáložce OPRÁVNĚNÍ zadáte osoby a dáte ULOŽIT.

UPLATNĚNÍ KREDITŮ (bonusů)

Kredity, které se vám aktivují v průběhu nákupů ve vašem komoditním účtu lze použít 3 způsoby:

  1. nahrání do svého komoditního účtu jako gramy navíc
  2. sleva při nákupu produktů ze záložky PRODUKTY
  3. hradit poštovné a úschovné
NÁVOD ZDE

Chcete více informací? Napište mi.